Isnin, Julai 19, 2010

Layar keinsafan - lagu ini umpama meluahkan apa yang tersirat dalam hati ku...

Ketika aku berasa keresahan, aku sering mencari apakah punca keresahan aku itu... dan aku akan kembali kepadaNYA... Bersunyi-sunyi denganNYA, berbicara denganNYA.... tiba-tiba keresahan itu akan hilang dengan sendirinya.... Betapa amannya hati ini.

Kadang-kadang aku tertanya-tanya, mengapa aku atau mereka yang lain itu... menunggu suatu saat akhir untuk melakukan sesuatu... mengingati DIA, sebagai yang terakhir... Apabila kesukaran dan kesulitan berlaku barulah kita menuju kembali kepadanya...



Inilah lagu umpama lakaran dalam hati ini.... semoga jika aku terlupa, aku bisa mencari jalan untuk kembali kepadaNYA... dan semoga dalam perjalanan ini, aku sentiasa dalam teduhan dan lindungan serta dakapan kasih sayangNYA yang melimpah ruah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan