Sabtu, Jun 18, 2011

SELAMAT HARI BAPA...

Aku kongsikan klip video daripada youtube ini sebagai satu telahan daripada hati kecil aku ini...
Sesungguhnya.... aku ingin memohon maaf kerana aku belum bisa menjadi anak solehah... namun bapak, aku tidak pernah lupa akan dikau... dan akan menghadiahi al-Fatihah buatmu bapak... semoga amalan aku ini akan dapat membahagiakanmu di sana...

Sesungguhnya aku berasa bertuah dan beruntung mempunyai bapak sepertimu... aku kira aku amat bertuah menjadi anakmu... bapak.. Alhamdullillah...
Mungkin anak-anak buahku ada antaranya tidak sebertuah aku dan ibu mereka yang mempunyai seorang bapa sebaik bapak... mereka tidak merasai kasih sayang itu sesempurna oranglain... Aku berdoa semoga mereka yang tidak mendapat sepenuh mendapat perhatian seorang bapa itu akan menjadi bapa yang terbaik suatu hari kelak... jika tidak mencontohi seorang bapa yang baik dalam hidup mereka... Aku yakin Allah pasti memperkenan doa aku yang tidak berdaya ini....
Selamat hari bapa.... buat semua bapa yang melaksanakan peranan seorang bapa sesempurna mungkin, sedaya-upaya mungkin... bapa yang baik adalah bapa yang sentiasa ingin melaksanakan peran sebagai sebenar-benar bapa... walau apapun gelarannya: bapa, bapak, ayah, abi, walid, papa, daddy, abah, babah, dan seumpamanya.... kerana kalian sebenarnya sememang berhak untuk dihargai, dikasihi, dicintai... oleh kami anak-anakmu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan